fallback-image

بررسی رو به جلو – Movie-Blogger.com

سالی که با یک و فقط با ما برخورد نمی شود بلکه دو فیلم پیکسار سال خوبی در ذهن من است. در خارج از استودیو غیبلی و والت دیزنی انیمیشن ها ، سهم پیکسار در هنر افسانه ای است. با این حال ، در شرایط داشتن دو فیلم پیکسار در همان سال ، من تمایل به گرایش به سمت یک یا دیگری دارم. از آنجا که من روح آینده را به عنوان یکی از فیلمهای مورد انتظار من در سال ذکر کردم ، کاملاً مشخص است که Theward دوم بود ، اگرچه این بدان معنا نیست که من فکر نمی کردم که به این معنی باشد. از آنجا که اتفاق افتاد ، یک سفر جالب و جذاب بود که پیچیده تر از آنچه فکر می کنید باشد.

اول ، وقتی صحبت از بازیگران صدا می شود ، پیکسار همیشه به نظر می رسد با توجه به شهرتشان در سطح زیر ، کرم محصول را دریافت می کند. تام هلند و کریس پرات کسانی هستند که به عنوان برادران یازده ساله یان (هلند) و بارلی (پرات) لایت فوت در این داستان ما را مسحور می کنند. با توجه به اینکه در دو فیلم قبلی انتقام جویان بسیار خوب کار کرده اند ، جای تعجب نیست که شیمی آنها باعث می شود نقاط قوت یکدیگر را درخشان کنند. من یک انتقاد کوچک در مورد این انتخاب دارم ، اما بعداً به این نتیجه خواهیم رسید.

مانند بسیاری از فیلم های پیکسار که پیش از آن آمده اند ، شما می دانید که فیلم خانوادگی کتاب ها را برای دیگران انتخاب نمی کنید ، با داستانی برخورد خواهید شد که در سطحی اجرا می شود که افراد در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند. از این قاعده مستثنی نیست. آنچه استثنایی است این است که چگونه انتقاد مداوم از راحتی نمایش داده می شود. ما به سرعت می آموزیم که دنیای فانتزی کارت پستال و جادو ناپدید شده اند ، و دنیای مدرن راه خود را حفظ کرده است (البته حفظ عناصر فانتزی زیبایی شناختی). داستان به طرز عجیبی این ایده آل را به زنجیره حوادث تزریق می کند ، هر بار که کاراکترها مسیر راحت تری را طی می کنند ، تضاد به وجود می آید ، اما در مسیر پرماجرا تر و با خطر بزرگ ، شخصیت ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

همه اینها در یک روایت کاملاً مکتوب جمع می شود که در آن انتخاب وقایع کاملاً زمانبندی می شود تا به سایر لحظه های فیلم مربوط شود. به عنوان مثال ، ما در ابتدا می آموزیم ، ایان ناامن و خجالتی لیست مواردی را که هدفش است قرار می دهد و بعداً در داستان پیدا خواهید کرد که بدون اطلاع شخصیت ، این چیزها برچیده می شود. شاید به نظر نرسد اما این لحظات به طرز زیرکانه ای احساس سرگرمی را به وجود می آورند ، هر صحنه با انرژی پر انرژی از آن لذت بیشتری می برد زیرا داستان در حول محور کامل قرار می گیرد.

یکی دیگر از کارکردهای روایتی که من از آن لذت بردم توانایی فیلم در جهت گیری مستقیم مخاطب است. درست وقتی فکر می کنید کل داستان را می دانید ، به بعد توجه شما را به چیزی که در تمام مدت در دید ساده پنهان شده است تغییر می دهد. نظر در مورد این افشاگری ها ممکن است متفاوت از نظر مخاطبان از نظر میزان ارتباط آنها با شخصیت های اصلی داستان و داستان متفاوت باشد ، اما برای من ، این نیت را در نوشتار نشان می دهد ، قصد دارد حداکثر لذت را از احترام مخاطب به حداکثر برساند. از طرف دیگر ، من می توانم ببینم که این افشاگری ها به دلیل پیچیده بودن ، گمراه کننده و غیر ضروری است.

مطلب مرتبط  نقد فیلم 1917 (2019) | یک شاهکار نادر سینمایی

من خیلی سریع فهمیدم که پیکسار باید تام هالند و کریس پرات را به خاطر این نقش ها در نظر داشته باشد زیرا می توانم ببینم شخصیت هایی که آنها بازی کرده اند ، شباهت زیادی به ظاهر واقعی آنها دارد. به طور معمول ، این چیزی است که من مطرح می کنم ، اما من مجبور شدم زیرا فکر می کنم مهم است که یک بازیگر صدا از ظاهر واقعی آنها متمایز شود. وقتی به شخصیت شناخته شده ترین شخصیت پیکسار وودی نگاه می کنید ، از خود بپرسید که آیا کابوی قهرمان یا تام هنکس را روی صفحه می بینید؟ من هرگز یک بار به تماشای فیلم های Toy Story فکر نمی کنم ، یا حتی تصدیق می کنم که تام هنکس صدای پشت رندر سه بعدی است ، من وودی را می بینم. متاسفانه همین تمایز در اینجا قابل استفاده نیست. یک تست خوب برای دیدن اینکه آیا شما همان احساسی را که من دارم احساس می کنید این است که هنگام توصیف Onward از اسم بازیگران یا نام کاراکترها استفاده می کنید.

با توجه به شهرت پیکسار در ساخت فیلم هایش بسیار احساسی ، احساس کردم اولویت برای سرگرمی مخاطبان است ، نه اینکه باعث شود آنها گریه کنند. هیچ دلیلی وجود ندارد که فیلمهای پیکسار نتوانند هم احساسی و سرگرم کننده باشند ، بلکه به کمک لحظاتی دلخراش است که باعث می شود برخی از فیلم های پیکسار مانند Inside Out و Up به یاد ماندنی تر شوند.

به بعد یک فیلم خوب پیکسار است که ممکن است حاشیه های زنگ زده یا دو آن داشته باشد ، با این حال ، من اعتقاد دارم که پیچیدگی غیب نویسندگی فیلم با گذشت زمان قادر به جلا دادن آن لبه های زنگ زده خواهد بود. چه کسی می داند ، شاید این فیلم به اندازه داستان اسباب بازی برگزار شود. این داستان بسیار سرگرم کننده است که می تواند به عنوان یک شکست خوب از همه احساسات سنگین دیده شود ، حتی اگر من معتقدم که بیشتر باید گنجانده می شد. اما فیلم مرا به اندازه کافی طولانی در صندلی خود نگه داشت تا در کنار داستان حرکت کنم ، مثل این است که با کتابی که باید صفحه را برگردانید ، در صورت فیلم هایی که باید در صندلی خود بمانید ، و به بعد مطمئناً شما را در آنجا نگه می دارد. .

شان مک کانویل

نام من شان مک کانون است ، من فردی پرشور و دارای 5 سال مطالعه فیلم و تجربه ساخت فیلم در پشت سرم و علاقه مادام العمر به هنر فیلم هستم.

admin

Related Posts

fallback-image

Shuttlecock (2019) – نقد و بررسی فیلم کوتاه

HouseMovies 2020 – بارگیری آخرین فیلم های بالیوود و هالیوود به صورت HD – تماشای آنلاین فیلم ها

HouseMovies 2020 – بارگیری آخرین فیلم های بالیوود و هالیوود به صورت HD – تماشای آنلاین فیلم ها

Kotha Movies 2020 – بارگیری آخرین فیلم های دوبله شده بالیوود ، هالیوود و هندی – تماشای آنلاین فیلم

Kotha Movies 2020 – بارگیری آخرین فیلم های دوبله شده بالیوود ، هالیوود و هندی – تماشای آنلاین فیلم

Moviemad 2020 – بارگیری آخرین فیلم های بالیوود و هالیوود به صورت HD – تماشای آنلاین فیلم ها

Moviemad 2020 – بارگیری آخرین فیلم های بالیوود و هالیوود به صورت HD – تماشای آنلاین فیلم ها

No Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبقه بندی

نوشته‌های تازه

بایگانی‌ها

برچسب‌ها