fallback-image

“خداحافظ عسل”: نقد و بررسی فیلم | فیلم- Blogger.com

خداحافظ عزیزم

من یک دوره وسواس در مورد فیلمهای ترسناک زن محور را پشت سر گذاشته ام (با تشکر از کتاب Kier-La Janisse خانه زنان روان پریش) ، بنابراین من از تماشای اولین کارگردانی Max Strand بسیار هیجان زده شدم ، خداحافظ عزیزم، که در آن دو زن تازه ملاقات شده حضور دارند که مجبورند برای زنده ماندن در مواجهه با یک مرد فوق العاده خطرناک با هم کار کنند. با وجود برخی از ایجاد تنش های کاملاً م effectiveثر ، یک سناریوی وحشتناک و یک سبک بسیار جالب شکوفا ، در پایان این فیلم ، من احساس کاتارسیس توانمندی را که انتظار داشتم با توجه به خداحافظ عزیزممقدمه ناامیدی من را می توان به عوامل زیادی نسبت داد ، اما سرنوشت سازترین ضربه از عدم پیشرفت شخصیت در هر دو گروه زن بود.

فیلم با یک زن جوان بی نام – اولین قربانی رباینده نشان داده شده – آغاز می شود. هنگامی که شخصی احتمالاً او را تعقیب می کند ، دوربین او را دنبال می کند. این صحنه پیش زمینه ای برای آنچه که به نظر می رسد یک طراحی صوتی فوق العاده سرزده است ، ایجاد می کند: قدم های طبقه بالا چنان بلند و پررونق است که من مطمئن شدم حتماً یک هیولای عظیم الجثه بوده است که به دنبال این دختر بوده است! این روند در طول فیلم ادامه دارد و وقتی شخصیتی از او می پرسد “این چه سر و صدایی بود؟” واقعاً ناامیدکننده شد و من نمی توانستم سر و صدایی را که به موسیقی در پس زمینه ارجاع شده است ، بشنوم. البته این به اولویت شخصی خلاصه می شود ، اما گاهی اوقات ، برای من یک فیلم آرام ترسناک تر از یک فیلم بلند است.

خداحافظ عزیزم

در صحنه بعدی ، با سحر (پاملا جین مورگان) ملاقات می کنیم: یک راننده کامیون زن میانسال که طی 32 ساعت گذشته ، بیش از حد رانندگی کرده و کم خوابیده است. او مستقل ، بی معنی است ، و کامیون خود را دوست دارد. او برای استراحت در یک پارک ایالتی در نیویورک ، جایی که بقیه فیلم در آن اتفاق می افتد (بدون بازگشت فلاش بک) ، و جایی که او با فیبی (ژولیت آلیس گوبین) ملاقات می کند ، کنار می رود. رابطه ای که بین این دو زن ایجاد می شود حداقل برای گفتن بسیار پر فراز و نشیب است. چیزی باید بدهد. شخصیت فیبی در طول فیلم کاملاً ثابت مانده است – او ترسیده و لبه دار است – اما اقدامات و انگیزه های داون برای من کمتر روشن بود. او از تهدید فیبی با خفاش اگر از کامیون خود پیاده نشود به ضرب و شتم از برخی غریبه ها ادامه می دهد زیرا فکر می کند این چشم به هم زدنی کمک خواهد کرد.

مطلب مرتبط  Penance Lane (2020) - Movie-Blogger.com

این جایی بود که این فیلم وارد صحنه ای شد که بیش از هر چیز من را در مورد پیش فرض هیجان زده می کند: روابط در حال توسعه بین دو زن در یک موقعیت خطرناک. متأسفانه ، احساس کردم هر دو شخصیت از متنفر بودن از یکدیگر به جای گذاشتن زندگی خود برای یک دیگر در طول یک صحنه پیش رفته اند. برای من ، توسعه ضعیف رابطه بین این دو شخصیت با توسعه ضعیف هر شخصیت جداگانه توسط خودشان تقویت شد. حتی پس از یک برگشت چشمگیر گسترده که نشان داد فیبی چگونه خود را به موقعیتی که در آن قرار دارد ، تبدیل کرده است ، من نمی توانم در مورد شخصیت او چیزی برای شما بگویم. سکانس بیش از حد تلطیف شده که بینندگان را نشان می دهد که چه مدت فیبی در انزوا گیر افتاده است ، بیش از خود فیبی بر احساسات آدم ربایان تمرکز دارد. این یکی از ویژگیهای ناخوشایند اوج فیلم بود: به آدم ربای (با بازی پل سی کلی) مونولوگ داده می شود در حالی که فیبی با درماندگی گوش می دهد.

خداحافظ عزیزم

این واقعیت ناراحت کننده ای است که ، در شکار فیلم های ترسناک عالی به رهبری زنان (یا ، بیایید صادقانه بگوییم – به طور کلی فیلم های ترسناک عالی) ، بسیاری از ورودی ها زمان زیادی را صرف ایجاد تنش می کنند ، اما نمی توانند شخصیت های جذاب را ارائه دهند. من پیدا کردم خداحافظ عزیزم از نظر تکنیکی و سبک از لحاظ نحوه فیلمبرداری و تدوین صلاحیت داشته باشد: فیلم عالی به نظر می رسید. حتی در بعضی از نقاط ترسناک بود! با این حال ، در پایان ، احساس خالی شدن کردم. من قادر به برقراری ارتباط با افراد روی صفحه یا اتفاقاتی که برای آنها افتاده نیستم. خداحافظ عزیزم ترس را تحویل داده است – که همه چیزهایی است که یک فیلم ترسناک قابل قبول باید انجام دهد – اما من به چیز دیگری امیدوار بودم.

برای بررسی بیشتر فیلم های indie اینجا را کلیک کنید

آنی وارد در توییتر
آنی وارد
من در تماشای انواع فیلم ها با پدر و مادرم بزرگ شده ام و از زمانی که می توانم DVD را برای اجاره از فروشگاه فیلم انتخاب کنم به دنبال Next Big Scare هستم.

من عاشق تماشای فیلم های ترسناک ، فیلم های مستقل ، فیلم های خارجی و غواصی گاه به گاه سوaz استفاده است.

admin

Related Posts

fallback-image

تعطیلات به هر قیمت (2021) نقد و بررسی فیلم

fallback-image

خشم ریچی | Movie-Blogger.com

fallback-image

نقد و بررسی فیلم The Tokoloshe: The Calling (2021)

fallback-image

نقد فیلم فرار به کوار (2021)

No Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبقه بندی

نوشته‌های تازه

بایگانی‌ها

برچسب‌ها