صنعت فیلم سازی چگونه بر بازی تأثیر گذاشته است؟ – تماشای فیلم آنلاین

صنعت فیلم سازی چگونه بر بازی تأثیر گذاشته است؟ – تماشای فیلم آنلاین

سالهاست که صنعت سازی جهانی به دنبال جذب مخاطب است. با این کار ، تحولات صفحه بزرگ در نتیجه تقاضای مصرف کننده ، درهای کراس اوورهای بازی را باز کرده است. گفته می شود ، در طول چند دهه گذشته ، ها بیش از مفاهیم عنوان بازی های ویدیویی تأثیر بیشتری داشته اند. به عنوان مثال ، جذابیت سینمایی صنعت زمینه هایی را برای توسعه دهندگان بازی فراهم کرده است تا از ویژگی های اضافی داستان گویی استفاده کنند تا عمق بیشتری به عناوین خود بیفزایند. بنابراین ، بیایید نگاهی به چگونگی تأثیر بخش در بازی بیندازیم.

از نظر غوطه وری تأثیرگذار است

علی رغم تضاد بین فیلم ها و بازی ها ، این دو به طور فزاینده ای به هم گره می خورند. اساساً ، برای موفقیت در بازار سرگرمی همیشه رقابتی ، اطمینان از جذب مخاطب ضروری است. جالب اینجاست که توسعه دهندگان سعی کرده اند با تمرکز بر فعالیت های محبوب فیلم ها مانند بازی های کازینو ، به این مهم دست پیدا کنند. در Genesis Casino ، این پلت فرم میزبان مجموعه ای از کازینو زنده انواع بازی های سنتی کازینو ، از جمله باکارات ، بزور و با تهدید ، رولت ، پوکر و موارد دیگر. از طریق اپراتور ، کاربران احتمالی می توانند در برابر فروشندگان انسانی بازی کنند که این باعث افزایش اصالت تجربه می شود. در همین راستا ، عناوینی مانند جیمز باند تا حدودی از ایجاد بازی های زنده کازینو الهام گرفته اند ، زیرا بازیکنان اکنون می توانند عملاً به محیط پرمخاطره ای که مورد توجه بسیاری از ستارگان روی صفحه قرار گرفته است ، قدم بگذارند.

منبع: Pixabay

جدا از ایجاد عنوان ، همچنین لازم است که به نقش برش ها در بازی های ویدیویی توجه کنید. اعتقاد بر این است که Pac-Man اولین تحول است که در سال 1980 یک انیمیشن متحرک ادغام شده است. با این حال ، از آن زمان به بعد ، سبک سینمایی برش به طور فزاینده ای در روایت های داستان گویا نقش دارد. این نشان از تأثیر صحنه های متحرک است که Metal Gear Solid 4 ، با توجه به GamesRadar + ، با کل 90 دقیقه رکورددار طولانی ترین صحنه برش است. نه تنها این ، بلکه واکنش به استفاده از مکث های گیم پلی انیمیشن توسط MGS ، رابطه پررونق سینما و بازی را به نمایش می گذارد. طبق گفته های Subnation ، بسیاری خلاقیت های هیدئو کوجیما را اعتبار این امر می دانند فیلم های قابل پخش.

الهام پشت بازی های ویدیویی متعدد

صنعت فیلم علاوه بر تأثیرگذاری بر مشارکت مخاطبان و مفاهیم درون بازی ، از ژانر جدید بازی نیز الهام گرفته است. تقاطع اخیر بین فیلم ها و بازی ها درهای زیادی را به تحولات آینده نگرانه باز کرده است و این از حق رای دادن پارک ژوراسیک مشهود است. در سال 2011 ، Telltale Games بازی Jurassic Park: The Game را روی چندین کنسول منتشر کرد. این عنوان بر اساس فیلم 1993 ساخته شده و شخصیت های اصلی این مجموعه از جمله دکتر گری هاردینگ را شامل می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=vbdjoxlj3ao

مطلب مرتبط  Moviemad 2020 - بارگیری آخرین فیلم های بالیوود و هالیوود به صورت HD - تماشای آنلاین فیلم ها

در کنار بازی ماجراجویی اپیزودیک ، درهم آمیختن هر دو جریان سرگرمی به شدت از ژانر ترسناک سود می برد. به عنوان مثال ، جمعه سیزدهم: بازی در سال 2017 وارد قفسه ها شد ، در حالی که بلر ویچ در آگوست 2019 دنبال کرد. جالب است که عنوان تیم Bloober رویکرد متفاوتی نسبت به سایر کراس اوورها دارد. این بازی دو سال پس از وقایع فیلم 1999 اتفاق می افتد و مأموریت الیس لینچ برای یافتن یک کودک گمشده را دنبال می کند. بلر جادوگر به جای بازسازی مستقیم بازی تولید یک صفحه نمایش بزرگ ، به دنبال افزودن عمق بیشتر به داستان حق رای دادن است.

رابطه ای با پتانسیل غیر قابل انکار

همانطور که از نمونه های فوق مشهود است ، در هم تنیدگی صنعت فیلم سازی و توسعه بازی های ویدیویی امکان دستیابی به نتایج مثمر ثمر را دارد. نه تنها این ، بلکه تأثیر فیلم ها در بازی برای دیدن همه وجود دارد. پذیرفتن مضامین سینمایی بسیار دوست داشتنی و همچنین معرفی صحنه های کات ، تأثیر بی چون و چرای فیلم ها را در جریان سرگرمی تعاملی نشان می دهد.

admin

Related Posts

fallback-image

In Queue Review – CBS All Access ’” The Stand “ep 1-3

fallback-image

جمعه های Freaky – “The Beach House”

fallback-image

“مارک دار” | فیلم- Blogger.com

fallback-image

در Queue Review – “The Stand” قسمت 4-6 CBS All Access ، یا اینکه چگونه Trashy کثیف شد

No Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبقه بندی

نوشته‌های تازه

بایگانی‌ها

برچسب‌ها