fallback-image

مصاحبه با فیلمساز ریچارد لوری

ریچارد لوری

به تازگی این فرصت به ما داده شده است كه با ریچارد لوری ، فیلمساز ، بنشینیم و گپ بزنیم. اوقات خوبی داشتیم که قهوه می نوشیدیم و در مورد فیلم آینده او پس از همه گیر ، فیلمبرداری با بودجه و خیلی خیلی بیشتر صحبت می کردیم

سلام ریچارد. متشکریم که وقت خود را صرف گفتگو با ما کردید.

در دوره شیوع همه گیری چگونه مدیریت کرده اید؟

من به طور معمول یک ساکن LA هستم ، اما در سن جورج ، UT با برادرم Tor در هنگام برخورد همه گیر آویزان بودم. از آنجا که سطح عفونت پایین بود ، ماندن در St. George امن تر بود. فیلم بعدی من ، REINCARNATION OF EMILY TODD قرار بود فیلمبرداری را در اوکلاهما آغاز کند ، اما وقتی این پروژه به تعویق افتاد ، تصمیم گرفتم چالش “رابرت رودریگز” را بپذیرم و با استفاده از مکان های سراسر یوتا ، آریزونا ، یک فیلم سینمایی با قیمت 10،000 دلار بسازم. و نوادا 57 روز از فیلمبرداری اصلی و فیلمبرداری در بیش از 50 مکان ، ما بدون آسیب دیدیم. در طول سالی که روی فیلم کار کردیم ، موارد Covid در اینجا کم بود ، بنابراین ما به راحتی از ویروس فرار کردیم.

بنابراین ما رابرت رودریگز را داریم که از شما برای الهام بخشیدن در ساخت این فیلم تشکر می کند.

می توانید کمی درباره سابقه خود و چگونگی ورود به فیلم سازی برای ما بگویید؟

من از کودکی شروع به ساختن فیلم های Super 8 کردم و از 21 سالگی اولین ویژگی خود را ساختم ، HAWK JONES ، که به تازگی به یک فیلم فرقه ای بدیع تبدیل شده است ، زیرا این فیلم از بازیگران کودک برای بزرگسالان تشکیل شده است. Childish Gambino حتی به عنوان ادای احترام به این فیلم ، آهنگی به نام HAWK JONES ساخت. در طول این سالها من بیش از دوازده ویژگی ایندی ساخته ام و تعداد کمی از آنها مورد تحسین منتقدانی مانند هری نولز و لئونارد مالتین قرار گرفته اند.

وای! فوق العادست. این فقط نشان می دهد شما نمی دانید چه کسی آنجاست و فیلم های شما را تماشا می کند.

آیا همه گیری فیلم سازی شما را محدود کرده است؟

Pandemic به هیچ وجه ما را در فیلمبرداری پس از همه گیر محدود نکرد. مکانهای ما خارج از منزل ، در درجه اول زمینهای کویری و مناطق جدا شده از جنوب یوتا و آریزونا بود. من و بازیگرانم شاید ایمن ترین افراد در طی همه گیر شدن بوده ایم!

چگونه فیلمبرداری را در طی همه گیری پیدا کردید؟

از آنجایی که هیچ صحنه ای با گروههای زیادی از مردم نداشتیم ، همه ما در طول فیلمبرداری از کار با هم راحت بودیم. ما همه اقدامات احتیاطی لازم را انجام دادیم و مشکلی نداشتیم.

شما “پس از همه گیر” را با صفر خدمه ایجاد کردید! چقدر چالش برانگیز بود؟

من یک فیلم با یک گروه 60 نفره را در یک برنامه فشرده 17 روزه کارگردانی کرده ام و بسیار استرس زا است. تلاش 12-14 ساعته برای دستیابی به تعداد صفحه روزانه یک چالش جدی بود. از طرف دیگر ، کار با گروه صفر ، فیلمبرداری بسیار آرام بود زیرا ما مهلتی نداشتیم. من به طور متوسط ​​3-4 ساعت در روز با بازیگران فیلم می گرفتم و وقت خود را صرف می کردیم ، وقت استراحت زیادی داشتیم ، زمان بازی داشتیم ، بنابراین یک تجربه لذت بخش بود. اگر هوا بد بود یا بازیگران خسته می شدند ، ما جلوی تصویربرداری را می گرفتیم و یک روز دیگر را از سر می گیریم. به این ترتیب بازیگران من همیشه وقتی تازه روز را شروع می کردیم تازه بودند ، آنها نمی سوختند.

این باید تغییر بزرگی در سرعت شما باشد. آیا با چالش هایی روبرو شدید؟

چالش مداوم آگاهی از بودجه 10 هزار دلاری من و یافتن میانبرهایی برای جلوگیری از بودجه بیش از حد بود. بزرگترین مانع و هزینه مکان یابی وسایل نقلیه لازم برای فیلم بود زیرا سنت جورج شهر نسبتاً کوچکی است. در موارد خاص مجبور شدم برای اجاره ون های بزرگ استالکر که در فیلم استفاده می شد به لاس وگاس بروم. تهیه کننده من ، فرانچسکا زاپیتلی ، که مشغول کار روی فیلم از خانه اش در بوربانک بود ، یک نجات دهنده زندگی در این بخش بود.

استفاده از دوربین سونی A7SII ، با ویژگی های شگفت انگیز آن ، به من امکان فیلمبرداری بدون خدمه دوربین را داد. دوربین فوق العاده حساس به نور است و به من اجازه می دهد 90٪ فیلم را با نور طبیعی محیط فیلمبرداری کنم. یک صحنه کاملاً با مهتاب فیلمبرداری شد. تنها ابزار من برای این تولید یک سه پایه 60 دلاری ، یک کارت گزاف گویی فروشگاهی ، هدفون ، میکروفون lavalier تراموا و 500 دلار بود. من یک کمربند کمکی استفاده کردم که به من امکان می داد همه لوازم جانبی خود را راحت نگه دارم. تنها نقطه ضعف یک فیلمساز تنها کار دستی است – انتقال آوار از صحنه یا در یک مورد ، تخلیه کوه زباله از مخزن برای فیلمبرداری ، و جایگزینی زباله. هیچ چیز فریبنده ای در این مورد وجود نداشت اما سازش ارزش آن را داشت.

تخلیه سطل زباله؟ این فداکاری واقعی است.

ریچارد لوری

چگونه بازیگران در طی همه گیری اتفاق افتادند؟

انتخاب بازیگران برای PANDEMIC بسیار نامتعارف بود. من با ایو جیمز و کانون اسمیت در فیلم قبلی خود SAVAGE CREATURES کار کردم و کارهای آنها را دوست داشتم ، حتی اگر هیچ کدام از آنها نقش سخنرانی را نداشتند. وقتی فیلمنامه PANDEMIC را طراحی کردم ، بدون اینکه آنها بدانند ، آنها را پیش از این پخش کردم. من شخصیت های آنها را نوشتم تا از نزدیک با شخصیت واقعی آنها مطابقت داشته باشند ، که این چالش بازی در نقش ها را کاهش می دهد ، زیرا هیچ یک از آنها به طور رسمی آموزش دیده نبودند. من با بازیگران دیدار کردم و اعلام کردم که آنها در فیلم جدید من بازی می کنند – آنها هیچ سرنخی نداشتند ، اما بسیار مشتاق بودند. خوشبختانه آنها قبول کردند که نقش ها را بر عهده بگیرند.

داشتن شخصی در ذهن هنگام نوشتن قسمت به شکل گیری شخصیت کمک می کند.

با مشاهده تریلر تصور نمی کنید که این کار با بودجه کمی ساخته شده باشد ، چگونه محدودیت های بودجه ای را پشت سر گذاشتید؟

یوتای جنوبی دارای زمین بسیار سینمایی است. من چند هفته به جستجوی لوکیشن هایی از یوتا تا آریزونا پرداختم و دقیقاً همان چیزی را یافتم که برای احساس حماسی فیلم به آن نیاز داشتم. از آنجایی که کلیه تجهیزات تولید را در اختیار داشتم ، هزینه اجاره ای وجود نداشت. 90٪ مکانهای ما رایگان بودند به استثنای سه مورد که در کل 300 دلار هزینه دارند. حتی وقتی لوکیشن ها را سرقت می کردم ، هیچ کس نگاه دوم را به ما نمی انداخت ، تنها چیزی که دیدند پسری بود با کمی دوربین و دو بازیگر. ظاهراً هیچ فیلمی واقعی ساخته نشده است. تعداد کمی از دوستان محلی برادرم برای تهیه فیلم بدون هیچ هزینه ای خانه های خود را ارائه دادند. از آنجا که سنت جورج عمدتا شهری ثروتمند است ، ما به خانه های زیبایی دسترسی داشتیم. در مورد تولید پست ، من تقریباً همه آن را کار کردم ، از جمله موسیقی. تقریباً همه صدا را از ابتدا جایگزین کردم و هفته ها صرف ضبط foley ، جلوه های صوتی ، وسایل نقلیه و صداهای جانبی کردم. ما دوازده عکس را به یک گروه جلوه های بصری در اوکراین که نرخ بسیار مناسبی دارند ، واگذار کردیم. تهیه کننده من ، فرانچسکا زاپیتلی ، نیز برای پایین نگه داشتن هزینه های تولید ، معجزه کرد. فرانچسکا دو فیلم آخر من ، PRESIDENT EVIL و SAVAGE CREATURES را بسیار کارآمد تولید کرد.

مطلب مرتبط  Extramovies - دانلود فیلم های غیرقانونی HD بالیوود ، هالیوود و فیلم های دوبله شده هندی - فیلم های آنلاین را تماشا کنید

شما و فرانچسکا کار خارق العاده ای انجام داده اید.

آیا صحنه هایی در ذهن داشتید که بودجه شما مانع از گرفتن شما شود؟

در یک صحنه دراماتیک ، دو لید ما شبانه در صحرا گرفتار می شوند که سه هلی کوپتر در معرض چراغ های جستجو قرار دارند. من تصور می کردم با استفاده از هلی کوپترهای CG همراه با یک نور نقطه ای عملی که در محل استفاده کردم. با نگرانی از اینکه CG بازی نمی کند ، من در عوض از فیلم B-roll هلی کوپتری که یک سال قبل در Glendale ، CA فیلمبرداری کردم استفاده کردم. فکر می کنم صحنه بهتر کار می کند ، زیرا ما به دنبال یک هلی کوپتر واقعی هستیم.

شما توانستید عکسهای خوبی از شهرهای متروکه به دست آورید ، چگونه توانستید آن شهرهای به ظاهر خالی را تصرف کنید؟

با تخلیه شهرها به دلیل همه گیری ، یافتن تصاویر سهام جدید از شهرهای متروک در سراسر جهان آسان بود. این فرصتی مناسب برای بهره برداری از این فیلم ها بود ، زیرا می دید این اتفاق ممکن است در طول زندگی ما تکرار نشود.

کاملاً واضح است که تحت تأثیر این همه گیری جهانی قرار گرفته اید ، اما چه تأثیرات دیگری داشته اید؟

من یکی از طرفداران قدیمی فیلم های علمی تخیلی هستم. فشار اصلی ANDROMEDA بسیار تأثیرگذار بود ، از جمله امتیاز موسیقی آن. من ترجیح دادم یک نمره یکپارچهسازی با سیستمعامل الکترونیکی بسازم که متناسب با موسیقی متن های سینت 70 باشد. امتیاز بسیار جان کارپنتر-اسکی است ، من همیشه سبک موسیقی تپنده او را دوست داشته ام. نجار و سرجیو لئونه نیز از نظر سبک کارگردانی تأثیرات زیادی دارند.

ما طرفداران بزرگ جان کارپنتر هستیم ، بنابراین شما انگشت شست را از ما دریافت می کنید!

چگونه از تجربه ساخت After The Pandemic لذت بردید؟

PANDEMIC یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی بود که من در ساخت یک فیلم داشته ام. من و بازیگرانم یک انفجار داشتیم ، اگرچه این یک تولید کاملاً فیزیکی بود. ما کوه ها ، تپه های بزرگ صخره ای را مقیاس بندی کردیم ، در ناهمواری های زمین کوهپیمایی کردیم ، گرما و هوای سرد را تحمل کردیم. با وجود این ، ما مانند ماجراجویی دیگری تجربه کردیم و این یک تجربه بسیار به یاد ماندنی بود.

خیلی عالیه که اینو میشنوم.

After The Pandemic - Stalkers

بدیهی است که انجام هر کاری توسط خودتان یک چالش بوده است. آیا احساس می کنید که از این تجربه چیزهای زیادی آموخته اید؟

من بیش از 20 سال است که ویژگی ایجاد می کنم و مدام چیزهای جدیدی یاد می گیرم. من دقیق می نوشتم که فیلمنامه را دقیقاً با نحوه اجرای هر صحنه بنویسم و ​​بیشتر در گرفتن دید اصلی خودم موفق بودم. این را فقط با سالها اشتباه می توان یاد گرفت. مهمترین پاداش من به عنوان یک فیلمساز داشتن لوکس بودن وقت بود. هفته ها پس از اتمام فیلمبرداری دائماً با بازیگرانم به مکان ها برمی گشتم تا عکس های درج جدیدی را که متوجه شدم برای کار صحنه لازم است ، بگیرم و یا تصویری را که می دانستم بهتر است ، بگیرم. در یک فیلم معمولی با ارزش 1-2 میلیون دلار ، فیلمساز آنقدر لوکس نیست ، آنچه در 17 روز فیلم می کنید همان چیزی است که به دست می آورید ، شاید با یک روز اضافی عکس برداری. من توانستم PANDEMIC را بسازم تا بهترین فیلمی باشم که می توانم با مصالحه های بسیار کمی بسازم.

آیا اگر مجبور شوید دوباره آن را پشت سر بگذارید ، کاری متفاوت انجام می دهید؟

در حال حاضر من احساس رضایت می کنم که دید خود را به درستی جلب کرده ام و از اینکه ایو جیمز و کانون اسمیت با اجرای خود بیش از حد انتظار من بودند سپاسگزارم. در پایین جاده مطمئن هستم که فیلم را عینی تر می بینم و آن را جدا می کنم.

ما فکر می کنیم شما کار شگفت انگیزی انجام داده اید.

شنیدیم شما طرفدار جنگ ستارگان هستید. فکر می کنید دیزنی با حق رای دادن چه کاری انجام داده است؟

من طرفدار فیلم های جدید جنگ ستارگان نیستم ، آنها احساس می کنند بسیار ساخته شده اند و کار یک چشم انداز منحصر به فرد و ارگانیک نیستند. صادقانه بگویم که آنها مانند فیلم های تلویزیونی با بودجه بزرگ احساس می کنند ، فاقد قلب و تماشای سه گانه اصلی هستند. من تصور می کنم که موهای قبلی را بهتر دوست دارم ، گرچه من هم طرفدار آن نیستم.

شما نمی توانید اصل را بزنید.

توصیه ای به هرکسی که بخواهد وارد این صنعت شود؟

این بهترین زمان برای فیلمسازان است – ما سرانجام ابزاری برای ساخت فیلمهای داستانی با کیفیت برای هزینه یک ماشین دست دوم داریم. من مطمئن هستم که 20 سال پیش ، پس از PANDEMIC به 1-2 میلیون دلار نیاز داشت. من پیش بینی می کنم بهترین فیلم اسكار به زودی به یك فیلم سینمایی با 100000 دلار یا كمتر ساخته شود. زمان بسیار مهیجی برای ماست.

پروژه های آینده ای که می توانید درباره ما بگویید؟

جدا از فیلمساز بودن ، فیلمنامه های اکشن را نیز می نویسم. SEIZED سال گذشته اکران شد ، اسکات ادکینز و ماریو ون پیبلز در آن بازی می کنند. BOUNTY موقتاً به دلیل فیلم اواخر امسال با بازی مایکل جی وایت و استیون سگال ساخته شده است. HELLFIRE در حال توسعه است و باید پیش تولید این اواخر امسال آغاز شود ، کارگردانی آن توسط ایساک فلورنتین انجام خواهد شد.

فیلم بعدی من به عنوان نویسنده / کارگردان ، REINCARNATION OF EMILY TODD است ، یک فیلم هیجان انگیز ماورا الطبیعه است که ما در اوکلاهما از آن فیلمبرداری می کنیم. این همان فیلمی است که من قرار بود هنگام وقوع همه گیر منتشر کنم. پس از بیماری همه گیر در غیر این صورت وجود نداشت ، بنابراین از روشی بیمارگونه سپاسگزارم.

مطمئناً مشغول هستید.

آینده برای ریچارد لوری چیست؟

سرانجام می خواهم به فیلم های بودجه ای بزرگ بروم ، چند فیلمنامه دارم که در انتظار تولید هستند. من یکی از طرفداران فیلم های فرار از دهه 80 هستم و اینها فیلم هایی هستند که دوست دارم بسازم و سالن های نمایش آنها را جمع می کند.

ما فیلم های دهه 80 را دوست داریم بنابراین امیدواریم در آینده ای نزدیک مراقب فیلم های آنها باشیم.

ما بسیار متشکریم که با ما ریچارد صحبت کردید ، ما واقعاً از آن قدردانی می کنیم. موفق باشید با After Pandemic. احساس می کنم خیلی خوب انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پس از بیماری همه گیر اینجا را کلیک کنید.

مصاحبه های بیشتر را می توانید اینجا بخوانید.

فیلم- Blogger.com

یک وب سایت Movie Review در سال 2012 راه اندازی شده است. Movie-Blogger.com به یک وب سایت فیلم تبدیل شده است تا بتواند همه سلیقه ها را با عطر و طعم قوی از سینمای Indie تأمین کند. از همه استقبال می شود و جامعه ما ما را به همان چیزی تبدیل می کند که هستیم!

admin

Related Posts

fallback-image

دانلود قسمت 18 سریال ملکه گدایان

fallback-image

دانلود قسمت 11 سریال میخواهم زنده بمانم

fallback-image

Breaking Point – بررسی فیلم کوتاه

fallback-image

تریلر State (Remix) | فیلم- Blogger.com

No Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبقه بندی

نوشته‌های تازه

بایگانی‌ها

برچسب‌ها