fallback-image

مصاحبه با فیلمساز نیل مارشال

مصاحبه با فیلمساز نیل مارشال

“من فکر می کنم ژانر وحشت کاملاً به اکتشاف شخصیت های زن در حد افراط کمک می کند. این به ما امکان می دهد این شخصیت ها را به مکان های بسیار تاریک ببریم! “

نیل مارشال در آستانه نمایش جدیدترین THE REKKONING در انگلستان ، در مورد تمایل به آزادی خلاق ، قرار دادن بانوی برجسته شارلوت کرک در جهنم ، عشق او به FrightFest و اصرار او برای ساختن دوباره کاری خشن و تشنه خون صحبت می کند.

THE RECKKING شما را در بازگشت به ژانر ترسناک می بیند. آیا این عامل مهمی در انتخاب فیلم بود؟

کاملا. بعد از کابوس Hellboy ، که یک تجربه خلاقانه عمیقا ناخوشایند در بسیاری از سطوح بود – من در ابتدا استخدام شده بودم تا زاویه وحشت را برای Hellboy بیاورم و هرگز اجازه چنین کاری را نداشتم – بنابراین من دچار خارش شدم که نیاز به خراش داشت. مدتی بود که دوست داشتم و به دلایل مختلف یک فیلم ترسناک دیگر بسازم ، یکی از آنها این بود که بتوانم چیزی را به FrightFest برگردانم ، زیرا من این جشنواره را خیلی دوست دارم. این احساس می کند که دوباره به خانه برگردم. تمام صحنه جشنواره یک هیاهو است ، دیدار با طرفداران ترسناک و تماشای فیلم های شگفت انگیز که در غیر این صورت ممکن است آنها را نبینید ، و من این را واقعا از دست داده ام. بنابراین من می خواستم دوباره بخشی از آن باشم ، اما در عین حال می خواستم کاری متفاوت ، خلاقانه انجام دهم. اگر Hellboy پول زیادی داشت و هیچ کنترلی نداشت ، این کاملاً برعکس بود. تمام کنترلی که می توانم بخواهم ، اما بی پولی. اما این برای من یک سازش مناسب بود. این اولین فیلم واقعی نیل مارشال از Centurion یا حداقل بخش من از Tales of Halloween است. و این هم شبیه کاری است که من قبلاً انجام داده ام و هم بسیار متفاوت است. من می خواستم به عنوان یک فیلمساز پاهایم را کمی دراز کنم ، یک چیز دراماتیک تر ، شاید کمی هنری تر را امتحان کنم و فقط در ژانر لذت ببرم.

آیا موضوع طاعون بزرگ در قرن هفدهم انگلیس چیزی بود که شما همیشه به آن علاقه داشته اید؟

نمی توانم بگویم که من در تمام طول زندگی خود خواهان ساختن یک فیلم سینمایی طاعون قرن هفدهم بوده ام. خود آفت فقط پس زمینه ای برای این داستان تشکیل می دهد. البته ، هنگامی که آن را می نوشتم ، نمی دانستم که جنبه طاعون چقدر مرتبط خواهد شد!

هر چه بیشتر تحقیق می کردم ، داستان ها به هم پیوند می یافتند. من جزئیات جالب توجهی را کشف کردم ، از جمله اینکه مردم چگونه متقاعد شده بودند که طاعون کار شیاطین است و جادوگران شاگردان شیطان بودند و گربه ها از جادوگران آشنا بودند ، بنابراین آنها شروع به کشتن گربه ها با هزاران هزار نفر کردند ، و این البته منجر به گسترش بیشتر موشهایی که طاعون را حمل می کنند. من عاشق کشف چیزهایی از این دست هستم!

آنچه که من را نیز مورد توجه قرار داد جنبه شکار جادوگر برای آن بود و اینکه چگونه هنوز به امروز بسیار مرتبط بود. شکار جادوگران هنوز هم وجود دارد ، آنها فقط شکل دیگری گرفته اند.

از همان اوایل ، شما با شریک زندگی خود شارلوت کرک ، که در نقش اصلی با شکوه است ، همکاری نزدیک داشتید. به ما بگویید روند همکاری چگونه کار کرده است؟

وقتی برای اولین بار دوستم اد سویندل (سیگنال تاریک) با استخوانهای ایده دار ساختن یک فیلم جادوگر به ما نزدیک شد ، من و شارلوت به تازگی نوشتن اولین فیلمنامه خود را با هم ، یک فیلم گانگستری به پایان رسانده بودیم ، و بنابراین ما می فهمیدیم که فرایند همکاری ما تقریباً تا آن زمان انجام شد و این یک روند خوب بود. من فکر می کنم شارلوت ، از یک پس زمینه بسیار غیر ترسناک ، ایده هایی را به میز می آورد که شاید فکرش را هم نکنم. به عنوان مثال ، این شارلوت بود که برای اولین بار این ایده را مطرح کرد که در این فیلم جادوگر هیچ جادوگری وجود نخواهد داشت ، نوعی که از جهت کاملاً مخالف به ایده نزدیک می شود و من این ایده را دوست داشتم ، اما در عین حال دوست دارم موارد خاصی را حفظ کنم مبهم است ، بنابراین بین ما نوعاً در وسط ملاقات کردیم.

مصاحبه با فیلمساز نیل مارشال

همچنین ، برای شارلوت ، او نقشی را می نوشت که قرار بود بازی کند ، و من فکر می کنم فراتر از سکته های گسترده او خوشحال بود که به من اجازه داد تا روی آزمایشات و مصائب آن شخصیت تمرکز کنم ، زیرا می دانست که من این کار را آسان نمی کنم برای او. او می خواست به عنوان یک بازیگر به چالش کشیده شود ، بنابراین من مطمئن شدم که شخصیت را از جهنم عبور می دهم! به طور کلی ، کل مراحل از نوشتن تا در کنار هم قرار گرفتن در یک صحنه انفجاری بود.

نقش او به عنوان ایولین ، از نظر جسمی و عاطفی فوق العاده طاقت فرسا است و به تعبیری او به عنوان یک قهرمان مدرن ظاهر می شود. آیا اتصال داستان او به مخاطبان جوان مهم بود؟

حقوق زنان در حال حاضر در راس ذهن مردم است ، به ویژه با جنبش #metoo در مورد سو abuse استفاده ای که زن امروز نیز با آن روبرو است ، کانون توجه قرار گرفت.

آن زنان فقیری که در قرن هفدهم مورد آزار و اذیت قرار گرفتند ، اساساً تفاوتی نداشتند. بیش از 500000 نفر از آنها به جرمی دستگیر و شکنجه شدند که واقعاً وجود ندارد! دیوانه است این فقط مردان هستند که قدرت خود را اعمال می کنند ، و این چیزی است که امروز نیز اتفاق می افتد. و درست مثل امروز ، از ترس به وجود آمده است. مردان خاصی از زنان می ترسند و آنها با مجازات و آزار و اذیت زنان به دنبال کنترل ترس خود هستند.

مطلب مرتبط  Jumanji: سطح بعدی (2019)

خلق نقش برای یک زن قوی و سه بعدی روایتی است که در بیشتر فیلم های شما بافته شده است. آیا فکر می کنید ژانر وحشت به طور طبیعی به غرایز داستان گویی زنانه شما کمک می کند؟

من فکر می کنم که ژانرهای ترسناک و علمی تخیلی همیشه در پیشبرد ایده های جدید و عبور از مرزهای اجتماعی پیشگام بوده اند. بسیاری از فیلم های ترسناک با مفهوم بقا سروکار دارند و طی سالها آنها مفهوم قدیمی دختر را در رنج گرفتند و آن را روی سر خود چرخاندند. زنان فوق العاده سرسخت و مقاوم هستند. آنها بچه دارند! بنابراین آستانه درد آنها در بسیاری از موارد بسیار بیشتر از مرد متوسط ​​است. برای این داستان و این شخصیت نه تنها من از زنانی در قرن هفدهم الهام گرفتم که این آزمایشات و شکنجه های وحشتناک را متحمل شدند ، بیشتر آنها در این راه جان خود را از دست دادند. اما همچنین آن زنان شجاع مقاومت در جنگ جهانی دوم که توسط گشتاپو دستگیر و شکنجه شدند و تا پایان تلخ مقاومت کردند. بنابراین من و شارلوت تصمیم گرفتیم گریس هاورستوک را همانطور که احتمالاً سرسخت و مقاوم و خشن باشد ، بدون اینکه هرگز او را خارق العاده جلوه دهیم. او یک قهرمان فوق العاده نیست ، او خونریزی می کند و از بسیاری جهات رنج می برد ، هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی ، اما او فقط ادامه می دهد. بنابراین ، بله ، من فکر می کنم ژانر وحشت کاملاً به اکتشاف شخصیت های زن در حد افراط کمک می کند. به ما امکان می دهد تا این شخصیت ها را به مکان های بسیار تاریک برسانیم!

شان پرتوی در نقش Witchfinder Moorcroft بسیار درخشان است. آیا او همیشه در انتخاب بازیگران از همه مهمتر در ذهن شما بود؟

شان پرتوی و شارلوت کرکفکر می کنم همیشه شان را برای مورکروفت در ذهنم داشتم. مسئله این است که ، در حقیقت شان یک روح انسانی مهربان ، ملایم و سخاوتمندانه است ، بنابراین شخصیت مورکروفت را نمی توان خیلی بیشتر حذف کرد. من فکر می کنم مثل این که من از طریق فیلم هایم جنبه های تاریک شخصیت انسان را بررسی می کنم ، همین مورد برای بازیگرانی مثل شان هم صدق می کند. بازی در نقش موركرافت به او اجازه می داد كه شخصیتی بسیار متفاوت و تیره تر را جستجو كند. آنچه واقعاً از کاوش در The Reckoning لذت بردم ، ایده های کاملا متفاوت شرور بود. اگر پندلتون (استیو وادینگتون) فقط یک سادیست خارج از منزل است ، مورکروفت یک متعصب است ، که توسط یک باور بنیادی مبنی بر انجام کارهای صالح هدایت می شود. حتی در حالی که او گریس را شکنجه می کند ، او با او همدردی می کند. او او را قربانی شر ، ظرف شیطان می داند. وقتی او گلابی آنگوییش را تحمل کرد ، که به نوعی برعکس مثل زایمان است ، کاملاً وحشتناک است ، اما مورکروفت آنجاست ، تقریباً مثل یک شوهر ، گریه می کند و دست او را می گیرد ، گویی که دردش را با او تقسیم می کند. من عاشق این هستم که او فقط یک شرور تک بعدی سبیل چرخان نیست. اگرچه او سبیل ترک خورده ای دارد!

شما یک ارتباط تاریخی بسیار قوی با FrightFest دارید. آیا این برای شما معنای زیادی دارد؟

همانطور که قبلاً گفتم ، FrightFest برای من احساس راحتی می کند. چهار تفنگدار – آلن ، پاول ، گرگ و ایان – مدت هاست که از چنین حامیان جدی کار من هستند و من برای همیشه از آن ممنونم. و من عاشق این هستم که آنها هنوز با اجرای جشنواره کاملاً عملی هستند ، این کودک آنهاست و علاقه آنها به وحشت همیشه مسری است. البته ، کووید امسال همه ما را با انحنای منحنی پرتاب کرده و رویداد زنده را پیچیده کرده است ، اما جشنواره بدون در نظر گرفتن ادامه می یابد ، و انگشتان متقابل هستند ، سال آینده با انتقام دوباره برمی گردد!

FrightFest 2010 - الی روث ، نیل مارشال و تام سیکس

با زندگی تحت COVID چگونه کنار آمده اید؟

می دانید ، چیزی که بیش از هر چیز از دست داده ام ، آمدن به سینما است. و جایی که ما در لس آنجلس زندگی می کنیم هنوز تعداد کمی از افراد نمی توانند بروند ، بنابراین شنیدن این که مردم در لندن می توانند از Tenet در Imax دیدن کنند کمی حسادت کرده ایم! من تمام سال منتظر آن فیلم بودم و هنوز هم نمی توانم آن را ببینم ، یا چیز دیگری برای این موضوع. بنابراین این کشیدن است. در غیر این صورت ما از زمان برای خلاقیت استفاده کرده ایم. توسعه نمایش های تلویزیونی و تلاش برای تنظیم فیلم ها برای ساختن پس از فروپاشی بحران. من همچنین به تازگی یک فیلمنامه ترسناک جدید را به پایان رسانده ام که واقعاً من را به ریشه هایم برمی گرداند – یک فیلم ترسناک اکشن بسیار با روحیه Dog Soldiers و The Descent. احساس تمایل می کنم دوباره کاری خشن و خونسرد بسازم. خیلی طولانی شده!

سرانجام ، بعدی چیست؟

خوب ، در حال حاضر به نظر می رسد که من می توانم پروژه جدید یا پروژه ترسناک دیگری را که مدتی است در حال توسعه آن هستم انجام دهم. فکر می کنم قطعاً به دنیای فیلم های ژانر کم هزینه برگشته ام و دوست دارم اینجا باشم ، فقط تا زمانی که بتوانم فیلم هایم را ادامه دهم و طرفداران را راضی نگه دارم! هرگز آسان نبوده است ، اما امیدوارم که اوضاع به سمت بهتر تغییر کند.

THE RECKONING به عنوان بخشی از رویداد دیجیتال Arrow Video FrightFest October در جمعه 23 اکتبر ، ساعت 21:00 در صفحه Arrow Video به صورت آنلاین نمایش داده می شود.

فیلم- Blogger.com

یک وب سایت Movie Review در سال 2012 راه اندازی شده است. Movie-Blogger.com به یک وب سایت فیلم تبدیل شده است تا بتواند همه سلیقه ها را با عطر و طعم قوی از سینمای Indie تأمین کند. همه استقبال می کنند و جامعه ما ما را به همان چیزی تبدیل می کند که هستیم

admin

Related Posts

Okjatt ALternatives 2020 – تماشای فیلم و نمایش تلویزیونی رایگان – تماشای فیلم آنلاین

Okjatt ALternatives 2020 – تماشای فیلم و نمایش تلویزیونی رایگان – تماشای فیلم آنلاین

KuttyRockers Alternatives 2020 فیلم های رایگان را با کیفیت HD بارگیری کنید – فیلم ها را به صورت آنلاین تماشا کنید

KuttyRockers Alternatives 2020 فیلم های رایگان را با کیفیت HD بارگیری کنید – فیلم ها را به صورت آنلاین تماشا کنید

fallback-image

Portrait of a Rocker: B-Side (2020) – نقد و بررسی فیلم کوتاه

گزینه های 3DOnlineFilms – بارگیری آخرین فیلم ها با کیفیت HD – تماشای آنلاین فیلم ها

گزینه های 3DOnlineFilms – بارگیری آخرین فیلم ها با کیفیت HD – تماشای آنلاین فیلم ها

No Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبقه بندی

نوشته‌های تازه

بایگانی‌ها

برچسب‌ها